Jubileum for «Hotel Cæsar»
Ti år med milliardinntekter
«Hotel Cæsar» feirer ti år med milliardinntekter.
TV 2s eviglange såpeserie, «Hotel Cæsar» feirer ti års jubileum på skjermen med milliarden i reklameinntekter.
Siden starten har Nordens mest lengstlevende såpeserie håvet inn godt og vel én milliard reklamekroner, skriver VG.
- Jeg tror årsaken til suksessen ligger i at vi har tatt såpesjangeren på ramme alvor. Det må man når man lager denne typen hverdagsdrama, sier kreativ produsent Tom Sterri til VG.
TV 2 har kjøpt ytterligere tre års produksjon av serien og Tom Sterri tror ikke det stopper der.
- Nei, det skulle ikke forundre meg om det går ti år til, sier Sterri til VG.
TV 2 deler inntektene fra den lukrative såpeserien med produsenten, Metronome Spartacus.
Artikkelen er levert av Kampanje.
Denne saken ble første gang publisert 17/10 2008, og sist oppdatert 05/05 2017.