Kim Kardashian dumpet
Hvem vil du helst se i joggesko?
Er Kim Kardashians etterfølger bedre?
I USA er årets vakreste eventyr Super Bowl - den store finalen i amerikansk fotball. I omfang og popularitet kan det sammenlignes med en kombinasjon av fellesferiestart, 17. mai, julaften og cupfinalen på Ullevål - på én gang.
De største artistene kappes om å opptre under arrangementet, og hvert eneste år selges TV-reklame for vanvittige beløp i den pauserike sporten. En enkelt 30 sekunders slot selges for mellom 15 og 20 millioner kroner.
I fjor var Kim Kardashian det store reklame-trekkplasteret. Hun brakte skoprodusenten Skecher til nye høyder med sin forførende filmsnutt for Shape-Up joggesko. Antall Facebook-tilhengere økte for eksempel fra 100.00 til 400.000 på et blunk.
Men i år får ikke den vakre reality-kjendisen være med. I hvert fall ikke på skjermen. Hun må overlate plassen til menneskets beste venn - hunden.
Kims ekteskapelige bravader og skilsmissen som har fulgte, har trolig redusert markedsverdien hennes betraktelig. I hvert fall for å passe den familievennlige profilen under arrangementet.
Les også: - Ekteskapet var en bløff
I hvert fall har Skecher bestemt seg for å erstatte den formfulle stjernen med en bulldog i årets Super Bowl-reklame!
Selv om skoprodusenten forsikrer People.com om at det ikke er noen blemmer i forholdet dem imellom, er det sikkert bittert for vakre Kim å bli dumpet til fordel for en fransk tispe.
Denne saken ble første gang publisert 11/01 2012, og sist oppdatert 06/05 2017.