Burleske butikkhjelper
Bare bryster boostet butikkbesøket
Hva skal man gripe til når kundene uteblir? Pupper naturligvis.
Nakenhet selger, det har det alltid gjort, og nå benytter det berømte varehuset Printemps i Paris seg av prinsippet.
For å dempe virkningene av finanskrisen, har de leid inn artister fra den enda mer berømte nakenrevyen Crazy Horse.
Nattklubben er blitt legendarisk for sine burleskshow, og blant andre Dita von Teese har gjestet scenen her.
Les også:
Da Dita von Teese forsøkte å lokke med burleskeriene sine i Eurovisjonsfinalen, gikk det som kjent skitt.
Det tyske bidraget hun skulle gi drahjelp havnet svært nær bunnplassering.
Men i Paris kan det kan se til at det hjalp med en smule avkledde damer. I hvert fall ble det svart av folk utenfor Printemps' utstillingsvinduer. Så får tiden vise om publikum også finner veien inn for å kjøpe.
Denne saken ble første gang publisert 23/10 2009, og sist oppdatert 05/05 2017.