Vi blir nye
Endringer på Kvinneguiden.no
I dag er nettsiden over på ny publiseringsløsning. Les om endringene her.
Kvinneguiden ble kjøpt av Egmont Hjemmet Mortensen 1. februar i år, og har fra dette tidspunktet vært en del av klikk.no.
I dag har Kvinneguidens forside, artikler og redaksjonelle seksjoner gått over til Egmont Hjemmet Mortensens publiseringsløsning, og det vil derfor bli noen små endringer, både visuelt og funksjonelt.
Dette skjer
Først og fremst blir det ryddet opp i menyen, altså menyen rett under logoen på toppen av siden - det vil fra i dag av være fire redaksjonelle seksjoner; mote, helse, samliv og mat, kontra 10 i dag.
Det redaksjonelle innholdet vil spisses inn mot de fire nye seksjonene, og vi vil ha fokus på færre, men lengre saker av god kvalitet.
Vi vil også lenke til gode saker skrevet av resten av Klikk.no, som blant annet inneholder stoff fra Det Nye, Foreldre og Barn, Kamille og Alt for Damene.
Kommentarfelt
Siden rammeverket til Klikk.no inneholder mulighet for å kommentere artiklene direkte under sakene, via Facebook-innlogging, vil vi trolig stenge eller fjerne magasinrommet i Kvinneguidens diskusjonsforum. Dette er imidlertid ikke helt bestemt enda, så rommet vil bli liggende en stund til, men da ment som et sted hvor man kan komme med generelle synspunkter, tips og forslag, og ikke kommentering av enkeltartikler.
Denne saken ble første gang publisert 13/03 2012, og sist oppdatert 30/04 2017.