Våre nettsteder
I Klikks univers finner du rundt 30 nettsider som i hovedsak dreier seg om temaene bolig, mat, mote, motor, foreldre og helse.

Klikk.no eies av Hjemmet Mortensen, Norges største utgiver av ukeblader og magasiner.
Spesialiteten er forbrukerstoff, guider, grundige tester og nyttige tips. Klikk fokuserer på områdene bolig, foreldre, mote, motor, helse, mat og teknologi.
Alt stoffet på Klikk.no er produsert av nettjournalister. Det meste av stoffet er spesialskrevet for nett, mens noe av stoffet også kommer på trykk i et av Hjemmet Mortensens mange magasiner.
For første halvår 2010, hadde Klikk gjennomsnittlig 629.000 unike brukere og 10.800.000 sidevisninger i uken *.
I perioden april-september, hadde Klikk en gjennomsnittlig ukentlig dekning i Internettbefolkningen på 576.000 unike personer **.
Klikk her for trafikktall siste måned.
Klikk her for ytterligere informasjon om demografi på Klikk.
I Klikk finner du både nettstedene til alle merkevarene på print og frittstående nettsteder.
En del av nettstedene er lagt under temainndelte vertikaler, mens andre sorterer under målgruppe. Her er oversikten over hvilke nettsteder som befinner seg i Klikk-universet:
Klikk Bolig

Under Klikk Bolig finner du disse nettstedene:
Klikk Foreldre
Klikk Foreldre består av disse merkevarene:

Klikk Mat
Nettstedene som til sammen utgjør Klikk Mat er:

Klikk Mote
De siste trendene leveres til Klikk Mote av disse nettstedene:
Klikk Helse

Klikk Helse består av disse nettstedene:
Klikk Kvinne
Under paraplyen Klikk Kvinne finner du nettstedene til solide merkevarer med kvinner som hovedmålgruppe:

Klikk Mann
Nettstedene som henvender seg til den mannlige delen av Klikks publikum:

*Kilde: TNS Scores, 1.halvår 2010
**Kilde: Norsk Internettpanel, april-september 2010
