Gå til innhold

små jenter å bikini overdeler.........

Anbefalte innlegg

Jenta mi på snart 6 år vil så gjerne ha bikini,(for hun vil være like pen som mamma sa hun hihi) men jeg vet ikke jeg,synes hun er alt for ung!

Hva mener dere?

Hun er i en fase nå hvor alt jeg gjør vil hun også gjøre,gjerne jeg skal kjøpe meg badedrakt denne sommeren? ;)

Fortsetter under...

Gjest Mylian&A.V+2til:-))

Jeg syns bikini på småjenter er kjempeteit. Er helt lamslått over at det finnes bikini til 2åringer- vi bruker bare bikinitrusa eller badedrakt. Syns faktisk en 6åring overlever helt fint i badedrakt, litt for tidlig til bikini...

Annonse

ja vi er nok det ;)

helt enig at barn skal være barn lengst mulig :) er ikke så gøy når dem vokser så fort hehe.

Nå skal hun begynne på skolen,og hun har blitt ALT for fort stor!!

(og den høyden hennes begynner å bli skremmende høy hihi,hun er 125 høy i en alder av 6 år og jeg er 161, ender vel opp med at jeg må stå å kikke i taket om noen år når jeg skal prate med henne hihi :P

Nå tenker jeg bare litt her. Først: jeg er helt i mot bikini til småttiser som før i (mine) gamledager pleide å bade nakne. Men derimot så er det vel ikke normalt at jenter på 6 år bader nakne, i offentligheten. Hva med badedrakt, dekker jo like mye de ikke-eksisterende puppende den som en bikini. Hvorfor er badedrakt OK og ikke bikini?

Hva med en "tankini" (så uttrykket i går i en avis), dvs en stor bikinitopp, så stor at den går til navlen? Da kan kanskje mor og datter møtes på midtveien?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...